سلام به همه دوستان

امروز میخوام راجع به یه برنامه کاربردی به نام Lmms براتون صحبت کنم که بعدها بتونم براتون از هر قسمتش یه آموزش کوچیکی بدم شاید برای اون افرادی که بخوان کار کنن با این برنامه به دردشون بخوره.

من خودم عاشق موسیقی هستم و قبلا هم اینو گفته بودم ولی همیشه دنبال یه برنامه‌ای بودم که بتونم باهاش آهنگ برای بازی‌هایی که براشون کاراکتر طراحی میکنم و خب داستان هم مینویسم و در جریان بازی هم هستم بسازم.

بعد از کلی درگیری بین برنامه‌ها مثل Audacity, Fl studio که البته Audacity برای میکس و مستر بیشتر هست که بعداز اینکه آهنگ ساخته بشه بیشتر میتونیم ازش استفاده بکنیم. ولی Fl studio یه برنامه‌ی فوق العاده پیشرفته هستش و برای من سنگین بود که برای ابتدای کار بخوام باهاش کارکنم پس رفتم سراغ Lmms که محیط راحت و ساده ای داره و میتونم باهاش ارتباط برقرارکنم خیلی و کلی هم براش آموزش خوب و پایه‌ای پیدا کردم.

این نرم افزار آهنگسازی در واقع برای سیستم عامل لینوکس ساخته شده ولی برای دو تا پلتفرم دیگه ویندوز و مک هم وجود داره. پس خیالتون راحت که میتونید ازش استفاده کنید. محدودیت استفاده براش خیلی کم شده.

Lmms برای همه سطح‌های تولید موسیقی از مبتدی تا فوق حرفه‌ای ها کاربرد داره.

خروجی نرم‌افزار LMMS به فرمت‌های MP3 ،AIF و WAV قابل تولید هستش و خیلی راحت میتونیم خروجی این نرم‌افزار را بین نرم‌افزارهای دیگه تولید موسیقی به اشتراک بزاریم.

 

در پست های بعدی راجع به کار با این برنامه براتون صحبت میکنم.

موفق و مؤید باشید.